söndag 29 november 2009

Då var det söndag igen då. Igår var jag på Ica Maxi för första gången, det ligger ju en bra bit ifrån där jag bor så det är ju inte direkt så att man går dit helt appropå då. Men igår gick jag dit med Emma, Madde och Elisabet för att hämta en gratistårta eftersom man är nyinflyttad här på ön. ;)
Sen gick vi till Emma för att ha en pluggdag var det tänkt men så mycket pluggande blev det ju inte då. Men vi hade trevligt i alla fall. Idag ska vi förmodligen gå på julskyltningen, om jag hinner...måste ju plugga och städa lite också utifall S kommer ikväll. det är ju inte säkert dock...strulis. *L* Men jag hoppas det. Men en liten stund kan jag nog gå...blir ju knäpp om jag bara sitter inne med. Funderar även på att möblera om för femtielfte gången sen jag flyttade hit, men det vet jag inte om jag ska, vill ju kunna ligga i sängen och kolla på film. Så jag får se hur jag gör.
Har haft ont i min ena halsmandel sedan i fredags med, men tror det börjar bli lite bättre idag, men man vet ju aldrig. FÅR inte bli sjuk nu igen!
Nu ska jag börja plocka lite här och få bort hundhåren som följde med mig från Emma igår *LOL*



Inga kommentarer: