måndag 30 november 2009

Måndag igen.

Igår kväll var det lite drama igen, vilket jag inte orkar gå in på men det är utrett nu i alla fall tror jag. Hatar drama! Men sviterna efter det var i alla fall att jag haft en sjuhelsikes huvudvärk hela dagen och har även börjat känna mig lite matt och öm så jag vet inte om jag börjar bli sjuk på riktigt nu. Men huvudvärken är i alla fall i det närmaste borta nu. Trodde jag missade skolan idag men när jag loggade in på skolans hemsida i eftermiddags visade det sig att det tydligen var inställt idag. Vilken tur! Hoppas bara jag kan gå i morgon i alla fall.
Har fått ner första säsongen av Farscape nu igen eftersom det tydligen är något fel på den jag hade sen innan, går inte att spela på något av mina videoprogram. Och inget Stargate Universe eller Vampire Diaries blev det i helgen då det verkar som de inte visade dem i USA då det var Thanksgiving den här helgen där borta. Dumma amerikaner! ;)
Får man ju vänta en hel vecka till. Fast å andra sidan räcker serierna längre då ju. :D Försöker se det positivt.
Vi tog oss i alla fall ut på julskyltningen en sväng igår, fast vi kom ut så sent så de höll på att plocka ner det mesta. Det var ju lite trist, fast jag har ev. hittat en julklapp till syrran om jag inte hittar något bättre. Är bara lite osäker på om hon har det redan...hm...
Nu ska jag i alla fall sätta mig och kolla på lite Farscape innan jag fortsätter med pluggandet.


Inga kommentarer: