lördag 19 december 2009

ARG!

Jag är arg!
Och bitter!
Och lurad!
Fy fan vad man kan bli sviken alltså!
Ja folk varnade mig ända från början och jag hade mina misstankar med, men var villig att ge S chansen att motbevisa det. Nu har han ignorerat mig hela veckan och igår fick jag nog. Så jag frågade vad fan det var frågan om och får till svara att jag har träffat andra killar medan han varit borta och så vidare. Det har jag inte! Jag är inte otrogen när jag är i ett förhållande! Har aldrig och kommer aldrig att vara det! Inte utan VÄLDIGT goda anledningar i alla fall. Han däremot verkar ju ha flera tjejer på gång samtidigt fast han säger att han inte har det. Eller som jag beskrev honom för en person jag pratade med, Trasslig bakgrund, kort stubin, bråkbenägen, swinger, ljuger för att få det han vill ha och allt ska vara på hans villkor eller inte alls typ.
NU är det i alla fall över helt och hållet! Vill inte ha mer med honom att göra!

4 kommentarer:

cecilia sa...

Right on!!! Du förtjänar någon mycket bättre...

Linda sa...

Du klarar dig bra utan sån skit till man!!! Stå på dig så mår du bättre!
Lycka till att finna en riktig man!!

JenDivine sa...

Tack för de orden! De värmer. Ja det vet jag att jag gör, blir mest bara arg på hur jag kunde vara så dum. Tecknen fanns ju där.

Linda sa...

Du det kan hända även den bästa...:-)
Jag är oxå glad att jag fick veta hur det låg till innan vi gjorde bort oss och träffade denna människa...
Kramar från oss!