tisdag 22 december 2009

Wiieee! I morgon far jag hem! fast jag är inte hemma förrän på julafton. Det blir en otroligt lång resa, tar ett helt dygn. har ju 9,5 timmes väntetid i Stockholm. Men ska passa på att handla lite julklappar då tror jag. men det tar ju inte 9 timmar. :/
Men får kolla lite film och läsa om jag hittar någon stans att sitta som har eluttag och inte är alldeles för öppet så nån snor datorn.
Verkar som jag nästan är ensam i hela huset nu för det är svart i nästan alla fönster utom något. Känns rätt ensligt men då gör det i alla fall inget om jag skulle dammsuga nu.

Fattar inte hur jag ska få med mig skolböckerna för de är ju svintunga...vill ju inte sitta sista veckan innan tentan och tokplugga plus att jag måste skriva det individuella arbetet. Blä!
men nu måste jag fortsätta att packa och fixa nåt att äta så jag inte svimmar.
Tjo flöjt!

Inga kommentarer: