onsdag 16 mars 2011

Feelings...

Hur snabbt vet man om man har fallit för, eller blivit kär i någon? Egentligen?
Jag var på dejt idag. Första gången jag träffade killen i verkligheten, eller irl som det heter nu för tiden. ;) Vi har inte alls pratat länge på nätet heller. Men fick en bra magkänsla på en gång nästan och tänkte: varför inte? när han frågade om jag ville ta en fika idag. Var duktigt nervös innan, men dejten gick jättebra och det kändes trist när han var tvungen att gå, även om vi ska träffas redan i morgon. :) Ju mer jag får reda på om honom desto mer gillar jag honom. Det var ju ett tag sen jag fick den känslan sist. Jag vet inte om jag vågar tro att det är så långt gånget än, på så kort tid, men det känns väldigt bra och det verkar vara besvarat. Men behöver nog lite mer tid innan jag kan vara säker...


Inga kommentarer: