tisdag 15 mars 2011

Flutterby!

Det känns bra nu. Mer kan jag inte säga just nu. :)

Say what you mean
Tell me I'm right
And let the sun rain down on me
Give me a sign
I wanna believe

Är klar med alla kartor i GIS-projektet nu i alla fall! Det är bara att göra en analys och presentation kvar sen är man kalr med den kursen. I Utställningskursen har jag lite mer att göra. Dels en utställningskritiktext, en analys av två-tre utställningar och projektarbetet. man kan ju bli svettig för mindre!
En lite tristare sak är att jag inte kan åka hem till Östersund och hälsa på i helgen och träffa syster med familj som jag tänkt på grund av plugget. Saknar dem verkligen nu. Eira lär ju vuxit på sig jättemycket nästa gång jag träffar henne. Det är i såna här fall facebook är bra att ha så man kan ha någon sorts koll.

Nu ska jag ta en dusch och sen kolla film innan jag ska sova.
Det är en intressant dag i morgon. ;)

Inga kommentarer: