tisdag 5 april 2011

Vår! Känslor! Tankar!

Redan inne i april och våren är här! :)
Det är så pass varmt att man kan gå utan vinterjacka och det är underbart!

Det är lustigt hur man i en period kan känna sig ful och äcklig och inte orka göra något åt det och känna sig på topp nästa period. Till viss del har det nog med vilka man omger sig med eller brist på folk att omge sig med och till viss del helt enkelt ens dagsform. Jag vet inte vart jag vill komma med detta inlägg egentligen, mer än att jag bara kom att tänka på det. Jag har väl varit inne i en liten svacka under hösten/vintern men jag är inne i en rätt bra period nu.
Visst jag har ju mina tankar och sånt nu med, men mår överlag ganska så bra. :) Jag är glad för att jag äntligen träffat en ny kille, även om det kan vara skönt att vara singel ibland med. Men känner mig ganska färdig med att vara det just nu. Jag hoppas bara att det håller. :) Jag tycker om honom så mycket att det gör ont när jag inte är hos honom. Visst han har sina brister, men vem har inte det? Jag har mina brister också. Ingen är helt perfekt. Men han känns perfekt operfekt för mig.

I morgon är det 3 veckor sen vi träffades baby! ♥

Inga kommentarer: