lördag 13 juni 2009

Änglar och Demoner

Var och såg Änglar och Demoner på bio igår, och jag måste säga att den var kanonbra! Det var nog till och med så att jag tycker den är bättre än Da Vinci-Koden. I alla fall lite.
Fast det märktes att jag inte har läst boken på ett tag, för i vissa partier kom jag knappt ihåg vad som hände i boken, men i andra så var det precis som jag föreställde mig det när jag läste. Den var verkligen väldigt trogen boken. Det tyckte både jag och Patrik som precis läst ut boken bara någon timme innan bion. :D
Då är det bara Star Trek och nya Harry Potter-filmen och ev. nya Terminator som jag vet att jag vill se i sommar... I alla fall Harry Potter måste jag se på bio. De andra kan ev. vänta.

Börjar i alla fall känna mig normal i kroppen nu efter mitt lilla monsterpass i onsdags, fast är trött för att jag satt uppe i natt och kollade på film för jag var för pigg för att sova då. Bland annat blev det The Last Legion, Wrong Turn och en Rockabilly Dokumentär.

Nu ska jag försöka städa lite....i alla fall plocka upp lite.

Inga kommentarer: