lördag 27 juni 2009

Funderingar...

Har suttit och studerat schemat inför juli nu...och jag bävar nästan inför det. Jag är ju inte van att jobba så mycket nu. Som minst har jag fått tre pass på en vecka. Har ju varit van att jobbat mer men inte nu då man har typ jobbat två tre pass per vecka, och nu har jag ju varit ledig 1,5 vecka. men det ska nog gå bra ändå.
Undrar när beskedet om jag har kommit in på högskolan kommer då...vill ha kommit in! Annars vet jag inte vad jag ska göra. Det är ju inte direkt så att jag vill harva på på McDonalds resten av livet. Det har ju redan gått åtta år sen jag först började på Kungsgatan 50 vid Hötorget i Stockholm och svor att det bara skulle vara tillfälligt. HA! Jo men hejsan...kanske kan räknas som tillfälligt om man var en 1000-årig vampyr. Men nu är jag ju inte det då. ;P
Ska iväg och jobba om några timmar, men det är bara ett kort pass, skönt nog...fast inte skönt för lönen. Sen ska jag träffa Patrik, vet inte om vi skulle till Lars och Kajsa eller vad vi ska hitta på. Vill nog vara ute om det är varmt fortfarande. Undrar om jag ska åka in till stan tidigare så man hinner handla nån mat och dricka eller så...


Inga kommentarer: