torsdag 11 juni 2009

Trööött!



Ok, så idag har jag varit duktig...måste jag faktiskt få tycka själv.
Jag har varit på jobbet i tolv timmar, varav jag jobbat 10 ½. Skulle jobba 14.00-22.00 men det blev nästan ända till 01.20, för att en var sjuk. Kom ju till jobbet ungefär halv två och hade en 45 minuters rast och sen tog det ju en stund att byta om. Nu har jag ont i knäna och lite i ryggen förutom att jag är trött. Men jag har ju nästan en vecka att återhämta mig...

Till helgen blir det bio. Yay! Änglar och demoner. Hoppas den är lika bra som Da Vinci-koden!
Ha ha hoppas bara Patrik hinner läsa färdigt boken nu då. Han har "hållt på" i tre år med den så det är så dags nu! Annars fy skäms!
En annan läser ju oftast ut en bok på några timmar/dagar beroende på hur tjock boken är och hur bra och hur mycket tid jag har att läsa på.

Nej nu tror jag att jag ska ta och ta mig en dusch eller ett snabb-bad för att tvätta av mig all svett och lindra värken i benen.

Så här ser jag ut nu i svart hår. Lekte lite i photoshop och detta är resultatet.

1 kommentar:

kurt sa...

Hej! Ja, men jag hoppas att du hade roligt där du var :)
Partyt blev en sådan succé att det med säkerhet kommer dyka upp nya hela sommaren. Ett planeras redan, men datum är inte spikat ännu! Välkommen :)